ניגודיות צבעים
למעבר לדף הבית למעבר לדף הבית

שירות ותמיכה

השידור נתקע או מקרטע

פתרון תקלות באפרינג (Buffering)

  1. בצעו בדיקת מהירות

    תקיעה, תקיעות, מקרטע, קיטוע, קיטועים, באפרינג


    חזרו למסך הבית של Android TV על-ידי לחיצה על כפתור הבית בשלט.
    הכנסו לאפליקציית "בדיקת מהירות".
    המשיכו בתפעול פי תוצאות הבדיקה.

     

    speed_test_app_icon.jpg
  2. אם המהירות המוצגת תואמת את חבילה הגלישה שלכם


    נתקו את ה- STINGTV Box מהחשמל וחברו אותו מחדש לאחר כ-3 שניות.
    במידה והתקלה לא נפתרה אנא פנו אלינו בצ'אט ונשמח לעזור.


    לשיחת צ'אט עם נציג

  3. אם המהירות המוצגת לא תואמת את חבילת הגלישה שלכם

     
    בצעו את הפעולות הבאות:

     

    • נסו להפסיק להשתמש במכשירים אחרים אשר עלולים לצרוך מרוחב הפס שלכם.
    • בדקו האם מהירות הגלישה במכשירים אחרים תקינה. אם לא - פנו לספק האינטרנט שלכם.
    • במידה וה- STINGTV Box מחובר לרשת האינטרנט באמצעות WiFi- נסו לקרב בין הנתב ל- STINGTV Box.
    • נסו לחבר את ה- STINGTV Box לנתב באמצעות כבל רשת.
    • בצעו הפעלה מחדש לנתב שלכם ול- STINGTV Box.

     

    שימו לב:

    • רוב הנתבים משדרים לטווח של כ- 15 מטרים.
    • במידה והנתב או ה- STINGTV Box נמצאים בממ"ד ייתכנו קשיים בקליטת ה- WiFi.
  4. במידה והתקלה עדיין לא נפתרה

     
    אם מהירות הגלישה ב- STINGTV Box עדיין לא תואמת את חבילת הגלישה שלכם - פנו לספק האינטרנט שלכם.
    אם מהירות הגלישה תקינה ועדיין השידור נתקע או מקרטע - תוכלו לזמן טכנאי באתר באמצעות הזדהות ב-sms או שם משתמש וסיסמא.

     

    * שימו לב - על-מנת ליהנות משידור תקין ורציף באיכות גבוהה אנו ממליצים על חיבור של לפחות 40Mbps.


    לזימון טכנאי

     

    לשיחת Whatsapp עם נציג

האם המידע במדריך היה מועיל?

תודה על המשוב!

לקחנו לתשומת ליבנו :)

תודה על שיתוף הפעולה!