ניגודיות צבעים
למעבר לדף הבית למעבר לדף הבית

שירות ותמיכה

השידור נתקע או מקרטע

פתרון תקלות באפרינג (Buffering)

  1. בצעו בדיקת מהירות


    חזרו למסך הבית של Android TV על-ידי לחיצה על כפתור הבית בשלט.
    הכנסו לאפליקציית "בדיקת מהירות".
    המשיכו בתפעול פי תוצאות הבדיקה.

     

    speed_test_app_icon.jpg
  2. אם המהירות המוצגת תואמת את חבילה הגלישה שלכם


    נתקו את ה- STINGTV Box מהחשמל וחברו אותו מחדש לאחר כ-3 שניות.
    במידה והתקלה לא נפתרה אנא פנו אלינו בצ'אט ונשמח לעזור.


    לשיחת צ'אט עם נציג

  3. אם המהירות המוצגת לא תואמת את חבילת הגלישה שלכם

     
    בצעו את הפעולות הבאות:

     

    • נסו להפסיק להשתמש במכשירים אחרים אשר עלולים לצרוך מרוחב הפס שלכם.
    • בדקו האם מהירות הגלישה במכשירים אחרים תקינה. אם לא - פנו לספק האינטרנט שלכם.
    • במידה וה- STINGTV Box מחובר לרשת האינטרנט באמצעות WiFi- נסו לקרב בין הנתב ל- STINGTV Box.
    • נסו לחבר את ה- STINGTV Box לנתב באמצעות כבל רשת.
    • בצעו הפעלה מחדש לנתב שלכם ול- STINGTV Box.

     

    שימו לב:

    • רוב הנתבים משדרים לטווח של כ- 15 מטרים.
    • במידה והנתב או ה- STINGTV Box נמצאים בממ"ד ייתכנו קשיים בקליטת ה- WiFi.
  4. במידה והתקלה עדיין לא נפתרה

     
    אם מהירות הגלישה ב- STINGTV Box עדיין לא תואמת את חבילת הגלישה שלכם - פנו לספק האינטרנט שלכם.
    אם מהירות הגלישה תקינה ועדיין השידור נתקע או מקרטע - פנו אלינו בצ'אט ונשמח לעזור.

     

    * שימו לב - על-מנת ליהנות משידור תקין ורציף באיכות גבוהה אנו ממליצים על חיבור של לפחות 40Mbps.


    לשיחת צ'אט עם נציג

האם המידע במדריך היה מועיל?

תודה על המשוב!

לקחנו לתשומת ליבנו :)

תודה על שיתוף הפעולה!