ניגודיות צבעים
למעבר לדף הבית למעבר לדף הבית

שירות ותמיכה

לא מופיעות תמונות של תכנים

לפתרון התקלה בצעו את הפעולות הבאות:

  1. בדיקת מהירות האינטרנט


    בידקו שה- STINGTV Box מחובר לאינטרנט ומקבל מהירות גלישה של לפחות 15Mbps

    לביצוע הבדיקה חיזרו למסך הבית על-ידי לחיצה על כפתור הבית בשלט והפעילו את אפליקציית "STINGTV בדיקת מהירות"

    speed_test_app_icon.jpg
  2. אתחול ה- STINGTV Box


    נתקו את ה- STINGTV Box מהחשמל, המתינו כ-5 שניות וחברו אותו בחזרה.

     

    Sting_Support_Electricity.jpg
  3. אתחול הנתב


    נתקו את הנתב שלכם מהחשמל, המתינו כ-5 שניות וחברו אותו בחזרה.

    Sting_Support_Electricity.jpg
  4. שיפור קליטת WiFi


    אם ה-STINGTV Box שלכם מחובר לאינטרנט באמצעות רשת ה- WiFi - נסו לקרב את ה-STINGTV Box לנתב.

     

    שימו לב:

    • רוב הנתבים משדרים לטווח של כ- 15 מטרים.
    • במידה והנתב או ה- STINGTV Box נמצאים בממ"ד ייתכנו קשיים בקליטת ה- WiFi.
    Sting_Support_Wifi.jpg
  5. במידה והתקלה לא נפתרה

    נשמח לעמוד לשירותכם בצ'אט.


    לשיחת צ'אט עם נציג

    נטענות, טעינה, שקופות

האם המידע במדריך היה מועיל?

תודה על המשוב!

לקחנו לתשומת ליבנו :)

תודה על שיתוף הפעולה!