ניגודיות צבעים
למעבר לדף הבית למעבר לדף הבית

שירות ותמיכה

לשיפור איכות התמונה בצעו את הפעולות הבאות:

  1. בדיקת מהירות האינטרנט

     
    הפעילו את אפליקציית "STINGTV בדיקת מהירות" ממסך הבית של Android TV.
    בידקו שה- STINGTV Box מקבל מהירות גלישה של לפחות 15Mb.
    במידה ובדיקת המהירות אינה תקינה וודאו שמהירות הגלישה ברשת תקינה, אם היא אינה תקינה אנא פנו לספק האינטרנט שלכם לטיפול בתקלה.

    speed_test_app_icon.jpg
  2. אתחול ה- STINGTV Box


    נתקו את ה- STINGTV Box מהחשמל, המתינו כ-5 שניות וחברו אותו מחדש.

    Sting_Support_Electricity.jpg
  3. אתחול הנתב


    במידה והתקלה ממשיכה - נתקו את נתב האינטרנט מהחשמל, המתינו כ-5 שניות וחברו אותו בחזרה.
    כעת המתינו כ-2 דקות עד שרשת האינטרנט תחזור לפעילות תקינה.

  4. שיפור WiFi


    במידה וה- STINGTV Box מחובר לרשת האינטנרט באמצעות WiFi נסו לקרב בין ה- STINGTV Box לנתב או נסו לחבר את ה- STINGTV Box לנתב באמצעות כבל רשת.

     

    שימו לב:

    • רוב הנתבים משדרים לטווח של כ- 15 מטרים.
    • במידה והנתב או ה- STINGTV Box נמצאים בממ"ד ייתכנו קשיים בקליטת ה- WiFi.
  5. במידה והתקלה לא נפתרה

    נשמח לעמוד לשירותכם בצ'אט


    לשיחת צ'אט עם נציג

    משובש איכות ירודה נמוכה מקרטע נמוך מרוח לא טוב

האם המידע במדריך היה מועיל?

תודה על המשוב!

לקחנו לתשומת ליבנו :)

תודה על שיתוף הפעולה!