ניגודיות צבעים
למעבר לדף הבית למעבר לדף הבית

שירות ותמיכה

הודעת שגיאה מספר 001, 002, 003 או 900

תקלה בחיבור ה- STINGTV Box לרשת האינטרנט

  1. שימו לב

    במידה והשגיאה מופיעה בעת נסיון לצפות בערוצי ספורט 1, ספורט 1 HD, ספורט 2 HD, ספורט 3 HD, ספורט 4 HD בסמארטפון או בטאבלט הסיבה לכך הינה שבערוצים אלו ניתן לצפות בטלוויזיות חכמות וסטרימרים מסוג Android TV בלבד. למידע נוסף

    במידה והתקלה מתרחשת בעת נסיון לצפות בתכנים אחרים המשיכו עפ"י התפעול מטה.

  2. וודא שה- STINGTV Box מחובר לאינטרנט


    במידה וה- STINGTV Box מחובר לאינטרנט באמצעות כבל - וודא שכבל הרשת מחובר בצורה תקינה בשני צידיו.

    במידה וה- STINGTV Box מחובר לאינטרנט באמצעות חיבור WiFi - חזור למסך הבית של Android TV על-ידי לחיצה על מקש הבית בשלט.
    הכנס להגדרות ובחר באפשרות "רשת". וודא שה- STINGTV Box מחובר לרשת ה- WiFi שלך.

    android_tv_network.jpg
  3. וודא שניתן לגלוש ברשת הביתית


    נסה לגלוש באינטרנט ממכשיר אחר, מחשב, טלפון נייד או טאבלט.
    רצוי לבצע את הבדיקה קרוב ככל הניתן ל- STINGTV Box.

  4. כבה והפעל מחדש את ה- STINGTV Box


    נתק את כבל החשמל מה- STINGTV Box, המתן כ-3 שניות וחבר אותו מחדש

    Sting_Support_Electricity.jpg
  5. בדקו את מהירות הגלישה


    הכנסו לאפליקציית "בדיקת מהירות" של STINGTV.
    במידה והמהירות המוצגת תואמת את חבילת הגלישה שלכם - המשיכו בתפעול.
    במידה והמהירות המוצגת אינה תואמת את חבילת הגלישה שלכם - פנו לספק האינטרנט שלכם להמשך התפעול.

    speed_test_app_icon.jpg
  6. הפעל מחדש את הנתב שלך


    נתק את כבל החשמל מהנתב, המתן כ-3 שניות וחבר אותו מחדש

  7. התקלה עדיין לא נפתרה?

    במידה וניתן לגלוש במכשירים אחרים בבית - פנה אלינו בצ'אט ונשמח לעזור.

    במידה ולא ניתן לגלוש ברשת הביתית - פנה לספק האינטרנט שלך להמשך טיפול בתקלה.


    לשיחת צ'אט עם נציג

האם המידע במדריך היה מועיל?

תודה על המשוב!

לקחנו לתשומת ליבנו :)

תודה על שיתוף הפעולה!