ניגודיות צבעים
למעבר לדף הבית למעבר לדף הבית

שירות ותמיכה

הודעת שגיאה מספר 001, 002, 003 או 900

תקלה בחיבור ה- STINGTV Box לרשת האינטרנט

  1. וודא שה- STINGTV Box מחובר לאינטרנט


    במידה וה- STINGTV Box מחובר לאינטרנט באמצעות כבל - וודא שכבל הרשת מחובר בצורה תקינה בשני צידיו.

    במידה וה- STINGTV Box מחובר לאינטרנט באמצעות חיבור WiFi - חזור למסך הבית של Android TV על-ידי לחיצה על מקש הבית בשלט.
    הכנס להגדרות ובחר באפשרות "רשת". וודא שה- STINGTV Box מחובר לרשת ה- WiFi שלך.

    android_tv_network.jpg
  2. וודא שניתן לגלוש ברשת הביתית


    נסה לגלוש באינטרנט ממכשיר אחר, מחשב, טלפון נייד או טאבלט.
    רצוי לבצע את הבדיקה קרוב ככל הניתן ל- STINGTV Box.

  3. כבה והפעל מחדש את ה- STINGTV Box


    נתק את כבל החשמל מה- STINGTV Box, המתן כ-3 שניות וחבר אותו מחדש

    Sting_Support_Electricity.jpg
  4. בדקו את מהירות הגלישה


    הכנסו לאפליקציית "בדיקת מהירות" של STINGTV.
    במידה והמהירות המוצגת תואמת את חבילת הגלישה שלכם - המשיכו בתפעול.
    במידה והמהירות המוצגת אינה תואמת את חבילת הגלישה שלכם - פנו לספק האינטרנט שלכם להמשך התפעול.

    speed_test_app_icon.jpg
  5. הפעל מחדש את הנתב שלך


    נתק את כבל החשמל מהנתב, המתן כ-3 שניות וחבר אותו מחדש

  6. התקלה עדיין לא נפתרה?

    במידה וניתן לגלוש במכשירים אחרים בבית - פנה אלינו בצ'אט ונשמח לעזור.

    במידה ולא ניתן לגלוש ברשת הביתית - פנה לספק האינטרנט שלך להמשך טיפול בתקלה.


    לשיחת צ'אט עם נציג

האם המידע במדריך היה מועיל?

תודה על המשוב!

לקחנו לתשומת ליבנו :)

תודה על שיתוף הפעולה!