תקלה במהלך נסיון צפייה
התקלה נוצרת כאשר האפליקציה הייתה הרבה זמן על ערוץ אחד ספציפי
יש לסגור את האפליקציה ולהפעיל מחדש
התקלה נוצרת כאשר האפליקציה הייתה הרבה זמן על ערוץ אחד ספציפי
יש לסגור את האפליקציה ולהפעיל מחדש
בצעו את הפעולות הבאות:
1. לחצו בשלט על הכפתור עם הבית למשך כ-3 שניות רצופות, ייפתח מסך של סגירת אפליקציות שדולקות ברקע.
2. לחצו בלחצן הניווט בשלט על החץ מטה, יוביל לכפתור ה"דחה" שנראה כאיקס בתוך עיגול.
3. לחצו על החץ שמאלה עד שאפליקציית STINGTV תמוקם מעל כפתור ה"דחה".
4. לחצו על כפתור הOK בשלט , פעולה זאת תסגור את האפליקציה.
5. כנסו מחדש לאפליקציה.
אם לא הסתדר נשמח לעזור לך בצ'אט
לשיחת צ'אט עם נציג
לקחנו לתשומת ליבנו :)