ניגודיות צבעים
למעבר לדף הבית למעבר לדף הבית

שירות ותמיכה

בצעו את הפעולות הבאות:

  1. בדיקת כבל ה- HDMI


    וודאו שחיברתם את הסטרימר לטלוויזיה באמצעות כבל ה- HDMI המקורי שהגיעה בערכת ה- STINGTV Box

  2. בידקו שהכבל מחובר בצורה תקינה


    וודאו שהכבל מחובר בצורה תקינה בשני צידיו, צד אחד בכניסת ה- HMDI בטלוויזיה וצד שני ביציאה מס' 1 בגב ה- STINGTV Box.

    HDMI_Slot.jpg
  3. כיבוי והדלקה ל- STINGTV Box


    נתקו את ה- STINGTV Box מהחשמל, המתינו כ-5 שניות וחברו אותו מחדש.

    Sting_Support_Electricity.jpg
  4. שינוי שקע

    במידה והתקלה לא נפתרה נסו לחבר את כבל ה- HDMI לכניסת HDMI אחרת בטלוויזיה שלכם.
    לאחר ביצוע פעולה זו שימו לב להעביר את הטלוויזיה שלכם לערוץ הקלט המתאים באמצעות השלט של הטלוויזיה.

    וודאו שהסטרימר מחובר ישירות לטלוויזיה ואין מפצלי HDMI בדרך.

    HDMI_Slot.jpg
  5. Sting_Support_Chat.jpg

האם המידע במדריך היה מועיל?

תודה על המשוב!

לקחנו לתשומת ליבנו :)

תודה על שיתוף הפעולה!